31 grudnia 2015

Semilac Heather Gray 058 fiolet na paznokciach

Heather Gray to lakier hybrydowy w odcieniu zgaszonego fioletu. Jak wskazuje nazwa wpada delikatnie w szarość i chłodne tony. Nowy lakier marki Semilac i kolejna porcja zdjęć:
Semilac 058 Heather Gray


Odcień fioletu zestawiłam z delikatnym różem. Na serdecznych palcach mam lakier hybrydowy Pink Smile 056 ze złotym wzorkiem w odcieniu Pink Gold 094.
Semilac 058 Heather Gray
Kolor Pink Gold to ciemne miedziane złoto. Zdecydowanie bardziej odpowiada mi lakier Gold Disco, który jest jaśniejszy i ładniej odbija światło. Może Diamond Cosmetics zdecyduję się na wprowadzenie innych odcieni złota. Czekam z niecierpliwością.
Semilac zdobienie wzorki
Pink Smile to piękny pastelowy jasny róż. Delikatny kolor na co dzień, warty polecenia.
Oba odcienie dobrze kryją, na paznokciach mam dwie warstwy lakieru.
wzorki na hybrydzie pink smile
Wzorki robiłam przy użyciu sondy. Drobny wydatek, a bardzo ułatwia zdobienie paznokci. Sonda świetnie sprawdza się też przy wykonywaniu linii uśmiechu podczas manicure francuskiego.
Zgaszony pastelowy fiolet ma być najmodniejszym kolorem nadchodzącej wiosny. Heather Gray będzie, więc idealną propozycją na wiosenny manicure.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz