23 lutego 2016

Spring is coming! Wiosenne tapety na pulpit i telefon dotykowy.

Wiosna już niedługo do nas zawita. Ja nie mogę się jej doczekać. Pierwszy raz oprócz tapet na telefon przygotowałam dla was darmowe propozycję na pulpit. Mam nadzieję, że nowe tapety przypadną wam do gustu. Dominują wiosenne wzory, motywy kwiatowe i pastelowe kolory.
tapety_na_pulpit_wiosna_kwiaty_pastele_kobieca
Darmowe tapety na pulpit wiosenne kwiatowe wzory
Tapety możecie pobrać i ustawić na pulpicie monitora. Wystarczy kliknąć na linki, aby zobaczyć je w powiększeniu i pobrać na własny komputer. Pierwsze propozycje to pastelowe odcienie w najmodniejszym połączeniu kolorystycznym nadchodzącego sezonu. O trendach Pantone pisałam już na blogu. Jeśli nie wiecie o czym mówię odsyłam TUTAJ. Dowiecie się więcej o Serenity i RoseQuartz kolorach tegorocznej wiosny.

1. Tapeta Obudź w sobie wiosnę. Wersja 1.

tapeta_spring_is_coming_wiosna
LINK

2. Tapeta Hello Darling.

hello_darling_tapeta
LINK

3. Tapeta Obudź w sobie wiosnę. Wersja 2.

tapeta_w_kwiaty_wiosna
LINK

4. Tapeta Hello Spring.

Tapeta_hello_spring
LINK

Standardowo przygotowałam dla was także propozycje na telefon. Pobierajcie i korzystajcie z przyjemnością na swoich urządzeniach mobilnych. Postawiłam tutaj na stonowane barwy i cieniowane tło. Jeśli widzieliście moje poprzednie posty z tapetami, nie muszę pisać o uzależnieniu od kwiatowych motywów. Oceńcie sami jak daleko to zaszło KLIK

5. Tapeta na telefon Spring is coming.

wiosenna_tapeta_z_kwiatami
LINK

6. Tapeta na telefon Witaj wiosno.

tapeta_kwiaty_wisni_wiosno_badz_dobra_dla_mnie
LINK


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz