16 grudnia 2015

Semilac Pink Peach Milk 047 ze srebrnym zdobieniem

Lakier hybrydowy Semilac Pink Peach Milk to jeden z pierwszych kolorów jakie wpadły mi w ręce. Piękny róż delikatnie wpadający w brzoskwiniowe tony. Bardzo subtelny, idealny na co dzień.
Semilac_Pink_Peach_Milk_047


Semilac_lakier_hybrydowy_rozowy

Gdy zastanawiałam się nad pierwszym zestawem hybrydowym, ciężko było mi podjąć decyzję odnośnie odcieni lakierów. Obok wyboru odpowiedniej lampy był to wybór najtrudniejszy. Wiedziałam, że będą to lakiery od Diamond Cosmetics, ale duża ilość dostępnych kolorów nie ułatwiła zadania. Tak naprawdę przygarnęłabym je wszystkie;) Hybrydy są uzależniające i po jakimś czasie orientujesz się, że naprawdę masz sporo lakierów.
lakier_hybrydowy_jasny

Semilac_zdobienie_srebrne

Chciałam mieć delikatny, jasnoróżowy kolor, który sprawdzi się na co dzień. Odcień 047 spełnił moje oczekiwania. Bardzo lubię do niego wracać. Ma dobre krycie, dwie warstwy w zupełności wystarczą do idealnego pokrycia paznokci.
Lubię łączyć ten odcień z innymi. Szczególnie z 037 Gold Disco, który moim zdaniem pasuje prawie do wszystkich lakierów i dla fanek złota sprawdzi się idealnie.
zdobienie_hybrydy_srebrny_wzorek

jasny_róż_semilac

folia_brokatowa_zdobienie_paznokci_hybrydowych


Dziś zdecydowałam się na małą odmianę, na serdecznych paznokciach mam 001 Strong White ze srebrnym akcentem. Miałam już wcześniej cyrkonie tym razem postawiłam na srebrną folie holograficzną. Folia przepięknie się mieni. Jest cienka i ładnie przylega do paznokci. To jej główna zaleta w porównaniu z cyrkoniami.
pomysł_wzorki_hybryda

Na paznokcie pokryte nieutwardzonym topem nanosiłam kawałki uprzednio wyciętej folii. Po wizycie w lampie pokryłam całość kolejną warstwą topu i utwardziłam. Nie jest to moja ostatnia przygoda z brokatową folią. To takie hybrydowe zdobienie, które łatwo wykonać samodzielnie. Fajne, bo zajmuje niewiele czasu, jest bardzo proste. Propozycja dla kobiet, które lubią się świecić i zwracać uwagę;)
srebrna_folia_manicure_hybrydowy

semilac_rozowy_047

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz