20 lutego 2016

Tapety na telefon dotykowy z angielskimi napisami do pobrania.

Dziś mam dla was cztery propozycje na odmianę wyglądu waszego telefonu. Tapety możecie pobrać na wasze komórki klikając w linki pod obrazkami
tapety_z_napisami_telefon_iphone_smartfon
Tapety z angielskimi napisami cieszą się największym powodzeniem i najlepszym przyjęciem, dlatego dzisiaj akurat takie dla was przygotowałam. Mam nadzieję, że wam się spodobają, bo nic tak mnie nie motywuje, jak dobry odbiór mojej pracy i pozytywny feedback.
free_phone_wallpapers_awesome_magic
Make magic happen LINK
Wake up and be awesome today LINK
free_download_phone_wallpapers
Be my lover LINK
Magic LINK

Koniecznie zajrzyjcie do pozostałych moich propozycji. Muszę przyznać, że tapet powstało już bardzo dużo. Jak to mówią, nieco mnie poniosło. Sprawdźcie sami. Grafika odeśle was do poprzednich postów.

http://fresja.blogspot.com/search/label/darmowe%20tapety%20do%20pobrania

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz