11 lutego 2016

Manicure hybrydowy Ombre. Mieszanie lakierów hybrydowych Semilac.

Dziś postawiłam na cieniowanie. Paznokcie pomalowałam lakierem Semilac w kolorze mocnej fuksji. Efekt Ombre osiągnęłam poprzez stopniowe dodawanie białego koloru. Przekonałam się, że lakiery hybrydowe można swobodnie ze sobą łączyć.
semilac_ombre

Użyte lakiery to Semilac 034-Mardi Gras i Semilac 001-Strong White.


semilac_034_001
Lakiery hybrydowe nie są tanie. Odpowiedni odcień zawsze warto wygooglować przed zakupem. Niestety zdjęcia nie oddają w stu procentach realnego koloru na paznokciach. Czasem w danym odcieniu po prostu czujemy się źle, pomimo, że na kimś bardzo nam się podoba. Jeśli, więc nie trafiłaś z kolorem hybrydy nie spisuj jej na straty.
mieszanie_hybrydy
 Aby uzyskać efekt stopniowego cieniowania, dodawałam biały kolor do fioletu. Kolory mieszałam na talerzyku. Do aplikacji użyłam oczyszczonego pędzelka po zwykłym lakierze, którego już nie używam. Odkąd zaczęłam przygodę z hybrydami nie wyobrażam sobie powrotu do tradycyjnych lakierów do paznokci.
cieniowanie_hybrydy
 Nie wiem, czy można mieszać lakiery różnych firm. Chyba nie ryzykowałabym łączenia hybryd kilku producentów. W przypadku marki Semilac udało mi się uzyskać zamierzony efekt cieniowania. Oceńcie sami.
mieszanie_hybrydy
Semilac MardiGras i Strong White
Przetestowałam na sobie i polecam ;) 
semilac_mieszanie_hybrydy
Semilac 034 i 001

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz