1 maja 2016

Tapety na telefon HD. Nowe propozycje do pobrania.

Dziś mam dla was kilka nowości. Wymiary każdej tapety to 1080x1920 px. Przygotowałam je w wysokiej jakości HD, aby idealnie prezentowały się na waszym telefonie po ściągnięciu.  Niedawno przygotowywałam tapety na kwiecień, a dziś przychodzę z propozycjami na maj. Ten czas leci zdecydowanie za szybko. Zerknijcie na 4 nowe propozycje:
tapety na telefon hd wysoka jakość

 Jak wgrać tapetę na telefon? Wystarczy kliknąć w link pod obrazkiem. Otworzy się strona na której możecie obejrzeć wybraną tapetę w większym formacie i pobrać ją na waszą komórkę. Wszystkie tapety na telefon udostępniam wam za darmo. Pamiętajcie, że przeznaczone są do personalnego użytku. Cieszy mnie, gdy aktywnie z nich korzystacie i komentujecie. Nic nie działa tak dobrze jak pozytywny feedback. 

Wersja minimalistyczna, czyli czarno-biała tapeta ze złotym napisem. Pod zdaniem "Happiness is a choice" zdecydowanie mogę podpisać się obiema rękami. Jeśli czasem nie pamiętasz o swoim szczęściu i gdzieś znika Twój optymizm, ustaw ją na tapecie telefonu.

Happiness is a choice wallpaper
Happiness is a choice
Druga propozycja to tapeta watercolor, w pastelowych wiosennych odcieniach. Na moim blogu wielokrotnie pojawiały się elementy malowane farbami, zakochałam się w panującej wokół modzie na akwarele już jakiś czas temu. Zestaw do malowania kupiony, pierwsze kroki za mną, na pewno podzielę się z wami efektami w osobnym wpisie. Myślę nad całą serią tapet na telefon dotykowy w podobnym stylu.

watercolor phone wallpaper
Watercolor wallpaper
Trzecia darmowa tapeta na telefon to połączenie mięty i pastelowego różu. Jak zwykle nie mogło zabraknąć kwiatów. Tapety w kwiaty to już norma na blogu, a wybrane przeze mnie peonie nieodłącznie kojarzą mi się z majem i wiosennym ogrodem.

flower wallpaper
Mint wallpaper
Czwarta tapeta w kropki, to coś czego jeszcze nie było na blogu. Granatowe tło i różowe kropki wbrew pozorom dobrze do siebie pasują. Lubię takie połączenia kolorystyczne. Zdanie "Magic is something you make" tak bardzo mi się spodobało, że koniecznie musiałam je wykorzystać. Mam ją na telefonie od pewnego czasu.

Magic phone wallpaper
Magic is something you make

Mam nadzieję, że nowa jakość tapet przypadnie wam do gustu. Zerknijcie koniecznie do pozostałych postów z darmowymi tapetami na telefony dotykowe.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz