2 lipca 2016

Wakacyjne tapety na smartfona / Free summer phone wallpapers

  Lato w pełni! Jeśli szukasz wakacyjnych tapet na swój telefon dotykowy przygotowałam kilka nowości w urlopowym klimacie. Zerknijcie na nowe propozycje, ściągajcie za darmo na swojego smartfona i cieszcie się udanym wypoczynkiem.
wakacyjne tapety na telefon summer phone wallpapers
  Wszystkie tapety mają wysoką jakość full HD, aby po ściągnięciu prezentowały się jak najlepiej na waszym telefonie. Wymiary każdej to 1080x1920px. Będą pasowały na większość najnowszych telefonów komórkowych.


  Jak ściągnąć taką tapetę na smartfona? Wystarczy kliknąć na linki umieszczone pod wybranym motywem. Na stronie będziecie mogli obejrzeć propozycje w powiększeniu i zdecydować o ewentualnym pobraniu. Wszystko jednym kliknięciem. Moje tapety udostępniam wam za darmo. Pamiętajcie, że przeznaczone są do personalnego użytku. Cieszy mnie, gdy aktywnie z nich korzystacie i komentujecie. Nic nie działa tak dobrze jak pozytywny feedback.

  Pierwsza propozycja to tapeta w marynarskim stylu, dla osób ceniących klasykę i minimalizm. Mocny akcent w postaci kotwicy tworzy fajną całość. Lubię połączenia granatu i bieli.
tapeta na telefon marynarski styl kotwica ahoj
Marynarska tapeta Ahoy

  Ten obrazek cieszył moje oko przez niemal tydzień. Właśnie wróciłam z przepięknej Grecji i jej kawałek znajdziecie właśnie na tej tapecie. Piękne morze i błogi relaks. Naładowałam baterie i jestem pełna pozytywnej energii, którą pragnę się z wami podzielić.
tapeta na telefon morze
Enjoy Summer

  Lubię złote akcenty. Myślę, że ta wakacyjna tapeta przypadnie wam do gustu. Spokój, odpoczynek, miłość i niczego więcej nie potrzeba do szczęścia.
tapeta chill relax love
Chill

  Ostatnia propozycja to moc kolorów. Chciałam dać wam coś radosnego na przywitanie lata i dobry początek wakacji. Akwarele to wdzięczny temat przewodni, a takie malowane tło fajnie prezentuje się na ekranie telefonu.
kolorowa tapeta na telefon
Hello Summer
Koniecznie zerknijcie do poprzednich propozycji darmowych tapet na telefon.


I love summer. These phone wallpapers are free to view and download for personal use. My wallpapers will fit into most smartphones. Make your mobile pretty. 
You can check my other FREEBIES. Enjoy summer time.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz