4 czerwca 2016

Tapety na telefon w kwiaty / Free watercolor flower phone wallpaper.

Uwielbiam malowanie farbami, a ostatnio totalnie oszalałam na punkcie akwareli. Dziś przygotowałam dla was dwie nowe propozycje kwiatowych tapet na telefon do darmowego pobrania. Postawiłam na floral trend. Mam nadzieję, że obie wersje przypadną wam do gustu. 

Kwiatowe akcenty często pojawiają się w moich pracach. Oczywiście jest to również wdzięczny temat przewodni do malowania. Każdy z fragmentów powyższej ilustracji malowany był oddzielnie. Jestem zadowolona z uzyskanego efektu po połączeniu elementów w całość.


Tapety możecie zobaczyć w powiększeniu i pobrać za darmo na swoją komórkę klikając w linki pod propozycjami. Obie wersje przygotowałam w wysokiej jakości HD. Wymiary pojedynczej tapety to 1080x1920px. Taka rozdzielczość powinna pasować do większości smartfonów i telefonów dotykowych.
Cieszę się, gdy moje prace sprawiają wam radość. Korzystajcie z nich z przyjemnością i koniecznie dajcie znać czy takie propozycję wam się podobają.

I love flower trend. These watercolor phone wallpapers are free to view and download for personal use. My wallpapers will fit into most smartphones. Make your mobile pretty.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz