17 kwietnia 2016

Złote tapety na telefon dotykowy.

Dziś przychodzę do was tradycyjnie z nowymi propozycjami darmowych tapet. Zdecydowałam się na mocne akcenty kolorystyczne, złoto i brokat. Intensywne kolory, które wykorzystałam fuksja i turkus idealnie komponują się ze złotem. Bardzo lubię takie połączenie.
złote tapety na telefon dotykowy

Czerń to kolor, który kojarzy mi się z elegancją. Pierwszą propozycje w zestawieniu otwiera, więc czarna tapeta z barokowym wzorem. Połączenie jest klasyczne, ale mam nadzieję, że uzyskałam ciekawy efekt. Ornament możecie dowolnie przyciąć, ustawiając na tapecie telefonu jedynie wybrany fragment. Podobnie można postąpić z niebieską i fioletową tapetą.
tapeta na telefon czarna ze złotym wzorem
Czarna tapeta ze złotym wzorem

Druga tapeta w zestawieniu to intensywna mięta, wpadająca w turkus. Wiem, że lubicie taki efekt 3D.
turkusowa tapeta na telefon
Turkus ze złotem

Często na moich tapetach widzicie kwiatowe akcenty. Dziś również nie mogłam się powstrzymać. Róże umieszczone są na tablicowym tle. Jest to zdecydowanie propozycja z pozytywnym przesłaniem. Tapeta jest kobieca i optymistyczna.
tapeta na telefon w kwiaty tablicowe tło be happy
Tapeta be happy w kwiaty

Tapeta ombre z fioletowo-różowym cieniowaniem zamyka dzisiejsze zestawienie. Mi osobiście kojarzy się trochę z Indiami i ich pięknymi tkaninami. Mocne intensywne barwy tworzą ze złotem ciekawe kontrastowe połączenie.
tapeta na telefon ombre indie
Tapeta Indie Ombre

Tapety udostępniam wam za darmo w określonym celu, pamiętajcie o tym. Możecie je pobrać na wasz telefon klikając w linki pod obrazkami. Ustawienie na ekranie jest bardzo proste, wszystko zależy od modelu waszego telefonu. Myślę jednak, że nie będziecie mieli z tym żadnego problemu. Korzystajcie z przyjemnością.
Jeśli podobają wam się moje tapety i chcecie być na bieżąco z nowościami zapraszam na mój facebookowy profil.


Poprzednie posty w których znajdziecie przygotowane przeze mnie darmowe tapety na telefon:


Darmowe tapety na kwiecień z kalendarzem
 Tapety na komórke z pozytywnym przesłaniem

 Tapety z angielskimi napisami

 Darmowe tapety z napisami

 Tapety miłosne

 tapety na telefon dla dziewczyn

 tapety na telefon brokat

 tapety na telefon kobiece

 Tapety na telefon do pobrania

 wiosenne tapety na komórke

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz