18 stycznia 2016

Pomysł na manicure hybrydowy w pastelowych odcieniach.

Dziś postawiłam na stonowane odcienie i akcenty złota. To propozycja dla dziewczyn, które lubią jasne kolory, szukają prostych zdobień i wzorków hybrydowych. Zapraszam na nowy wpis paznokciowy.

wzorki_zdobienia_hybrydowe

subtelny_manicure_semilac

Kocham pastelowe tonacje. Taki manicure jest subtelny i delikatny. Lakiery hybrydowe od Semilac to zdecydowanie mój kosmetyczny faworyt ostatnich miesięcy. Na paznokciach mam odcienie: 
-037 Gold Disco piękne iskrzące złoto. Jeden z moich ulubionych kolorów od Diamond Cosmetics. Bardzo dobra trwałość i świetne krycie. Lakier ideał 

gold_disco_złoty_lakier_semilac

-047 Pink Peach Milk ciepły różowy kolor lekko wpadający w brzoskwiniowe tony. Dwie warstwy dają pełne krycie. Kolor często gości u mnie na paznokciach, możecie zobaczyć więcej TUTAJ

pink_różowy_semilac

zdobienie_semilac

-001 Strong White idealny odcień bieli do wykonania końcówki w manicure francuskim i jako samodzielny lakier. Taki hybrydowy must have do zdobień i nie tylko. Nigdy nie malowałam całych paznokci zwykłym lakierem na biało, ale hybrydy to zupełnie inna bajka. 

biały_lakier_hybrydowy
-002 Delicate French najlepszy lakier do frencha hybrydowego. Mleczny, pół transparentny róż. Możecie zobaczyć mój hybrydowy manicure francuski  TUTAJ

pomysł_na_hybrydy

Na paznokciach mam bardzo proste zdobienie. Manicure jest słodki i dziewczęcy. Taki jak lubię. Złote serce wykonałam przy pomocy sondy. 

serduszko_na_paznokciach_hybrydy
Semilac hybrydowy manicure pastelowy

Jeśli chcesz zobaczyć więcej moich propozycji zdobień hybrydowych kliknij na zdjęcie poniżej.

pomysły_na_zdobienia_wzorki_hybrydowe
A jeśli dopiero zaczynasz przygodę z hybrydami. Zastanawiasz się jaki zestaw startowy kupić, szukasz odpowiedniej  lampy lub chcesz dowiedzieć się jakich błędów unikać na starcie odsyłam Cię do tych tematów.

http://fresja.blogspot.com/2015/11/jaki-zestaw-do-hybryd-na-poczatek-co.html#more
Najlepszy zestaw do manicure hybrydowego

Sprawdź jakie błędy Ty popełniasz

Idealna lampa do manicure hybrydowego

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz